sunt încă aici

de cealaltă parte a casei negre unde noaptea

a venit în sfârșit și furia

trăisem în așteptarea ei dulce mutând corpul.

corpul meu face mișcări ca de cal pe tabla de șah

din exterior nu au niciun sens, distanțele fiind distruse deja.

în gât îți crește ca o mlădiță

singurele date științifice care o confirmă

măsoară sunetul și densitatea aerului.

trăim printre obiecte din acea frumusețe fadă care supraviețuiește în lipsa sufletului.

sunt încă aici, colecționez evadări spectaculoase

și mărci de haine create pentru cei mai săraci bogați.

am devenit o ființă a răbdării

o parte din legile nescrise îmi scapă în permanență

nici desfrânată nu mă mai simt

când zgârii cu unghia peretele alb sunetul acela mă înghite

el e peștele eu nu am instrumentul despicării lui.

o comisie a rațiunii va înlătura în cele din urmă amintirile acestui pat

se va declara înfrângerea vom reface hărțile

voi rămâne în continuare martorul lucid pentru liniște

cutia neagră cu întrebări.

tactica mea rudimentară de a folosi cuvinte pentru acțiuni asupra Universului

se va resimți ca o limbă caldă

învelindu-ți obrajii.