dar eu n-am mai avut curaj ani de zile să deschid amintirile astea.

oamenii folosesc expresii precum: „un elefant în magazinul de porțelanuri”
dar senzația sfârșitului are și ea
frumusețea ei

nu mi-am dorit niciodată să cresc mare și să ajung un elefant
but acum.

odată ce te gândești la ele, lucrurile devin difuze
și nu mai înseamnă nimic.
sau măcar ce te-ai aștepta de la ele.

acum există o piesă în limba spaniolă
pentru fiecare dramă.
pentru
lipsa completă de curaj
sau sentimentul de a intra într-o cameră cu amintiri
ca un om matur și complex, serios și corect definit
– atunci când te faci că tușești puțin și știi ce ai de făcut cu mâinile.
în realitate
nimeni nu știe ce să facă cu mâinile
și pentru asta există o piesă
în limba spaniolă.

pentru restul sentimentelor
un card încărcat de eșecuri electrice învață deja
cum să transpună
toate cuvintele în toate limbile
trăim într-o jumătate de Babilon.
înainte să existe bani, cuvintele se converteau
singure
în valoarea reală a cărnii.

acum
avem degetele mai lungi decât iubirea
și-n general, știm ce să facem cu mâinile
sau ce să facem cu pielea
atâta piele peste noi…

m-am antrenat îndelung să fiu foarte grozavă
las tranșee de glitter în urmă
râd oricând,
îngerașul meu zboară cu aripi de șampanie

și există o explicație științifică
pentru atunci când elefanții plâng.

m-am uitat minute întregi la imaginea unei flori pictate
miezul ei roșu cu sepale aurii
desenat pe perete
arăta fix ca ceva ce noi ne scriam
și acolo am descoperit adevărul:

știi, cred că mintea noastră
face asta pentru noi.
ca un elefant în magazinul cu porțelanuri
descoperă ceva ce știam că
trebuie să existe acolo
și-am fi distrus altfel
din toată inima.

