să am timp suficient sa mănânc toata ciocolata ferrero din lumea asta și
să urlu din suflet din toate rollercoast-erele
din lume

să greșesc cât pot eu

dar,
să am cu un catralion de catralioane mai multe gume de mestecat
să-mi ajungă aerul
să dansez pe toate muzicile creepy
compuse vreodata allaroundtheworld

să pot cânta măcar o dată bun îi vinu ghiurghiuliu făra să sune fals și
să vin îmbrăcată la job în rochie de epocă
cu pălărie din tul

să am timp suficient să învăț să pictez și să scriu romanul vieții mele
să citesc toate cărțile lui salman rushdie
să fac bungee-, parapanting, climbing si yodlering
skateboarding și crazy loving

să am timp suficient să ajung la un woodstock, un festival de taraf și unul de fanfară și
să învaț să fluier piesa aia din the good, the bad and the ugly
să fac poze în norvegia și să regizez un documentar despre Piața Universității

așa aș vrea

să mai am timp suficient să îl duc pe tata in jurul lumii, să-i iau mamei un mini cooper și
măcar într-o zi să arat ca 50 de Fergie 😀
să îmi văd copiii fericiti
și să mai dau un rațele și vânatorii pe straduță

și asta e doar un sfert de listă
și e făcută pe fugă.

 

