fiecare cuvânt obișnuia să fie o tortiță
pentru ceva mult mai înalt, și era ușor, ca respirația
făceam dragoste cu ordinea literelor
și toate veneau din mine.
mai erau și câteva păsări phoenix complet gratuite.

acum pur și simplu nu mai înțeleg.
plâng în fiecare zi. e-un ger firesc, o blândețe personală
aplicată
știi că nimeni nu e acolo să vadă că te străduiești.

încă îmi mai închipui că într-o zi o să-ți pierzi religia cu mine,
sau o batistă sau lumina ochilor,
ceva important și apoi o să simțim cum am sărit calul
împreună,
măcar de formă, măcar atât.

apoi ar trebui să recuperăm,
dar oamenii sunt ciudați și tu
ești bun, zâmbești și te îngrași
ești un om normal.
în capul tău încă ai 16 ani și nimic nu a fost distras
mie mi-e frică
de capul tău și e frig și e rău.

și uneori e bine,
vin și
unitatea de măsură a unui nimic pentru care nu ne-am pregătit, dar
merită să lupți
să suporți frigul, lipsa de sens și tot restul –
mâinile amândouă cu care mă prind de frunte ca de o halbă magnifică

și când crezi că rămâi, ai căzut.

apoi prăbușirea
aluneci și unghiile ți se scad de marginea țipătului
până când te prinzi cu carnea de sunetul gol a ceva ce a fost
și s-a golit
și-ți pui sufletul în locul gol
și te prinzi de el cu unghiile
și te rogi
doamne, Isuse,
am obosit, haide, te rog,
crezi că am putea pur și simplu să punem capul jos
să dormim.

