de când te cunosc, am început să iau în serios tot felul de lucruri, obiecte și fapte
am început să văd semne sau
să simt gustul notelor muzicale aranjate
într-un fel anume

m-am gandit

cred că m-am tâmpit
și trăiesc sub papuc.
asta mă irită, și-mi rotesc mereu inelul de pe degetul ăla destinat căsătoriilor sincere
cu degetul mare
în sens trigonometric
sau invers

în ultima vreme trag tot mai des aer în piept
adânc
și-apoi fac gestul discret de țăran care cosește iarbă –
strivesc nara stânga cu un deget
nasul meu e cam mare, cam nepotrivit pentru fete
arătătorul, asemenea

când mă întâlnesc cu asemănarea mă speriu
și mă gândesc la virgulă. apoi mă gândesc că ar trebui să iau virgula în serios
cuvintele, toate
serios

roz, ciuperci, dimprejur, mulțumită ție,
m-aș cam duce,
vine în direcția mea,
la parter locuiește o fată care vorbește cu genunchii
ea e neiertătoare,

dear lady can you feel the wind blow
and did you know

da,
îmi vine să-i țip, da
în față

în spatele zâmbetului, în
jumătatea de palmă cu care ne-am putea atinge
da. asta da.

orice, numai să fie ușor
aripă de flutur
spate de păsare
saci de aer
nimic
jucării.

