acum cativa ani (destul de multi), eram in jurul mesei de sedinta la Clujeanul, povestind stiri si subiecte. o idee, un banc, o maslina, o cearta sanatoasa, o tigara si mult ras, asa arata the golden age in memoria mea 🙂 nu mai stiu cine-a zis ca era ziua mondiala a rinichiului (pentru ca da, exista). si-atunci Mihnea a zis: La multi ani, rinichiule! si-a ramas ca un inside joke o luuuunga vreme, care ma ajunge din urma 🙂

n-am inteles niciodata daca e vreo diferenta esentiala intre ziua internationala si aia mondiala, da’ matematic, inclin sa cred ca multimea de internationale e inclusa in aia de mondiale. nu glumesc, si si daca as glumi, macar nu eu am inceput.

enfin. ideea e ca de-atunci, zicem cu Bianca (si uneori si cu Mihnea) in fiecare an: la multi ani, „diverse”! – si diverse e cat de larg poate, pe masura piticilor oamenilor 🙂

la multi ani, fericire (28 iunie), la multi ani, ghidule (21 februarie), la multi ani, somn! (ahh, da, 15 martie, aviz maghiarilor de pretutindeni),

la multi ani, eliminarea discriminarii! (asta cred ca are o petrecere ciudata de tot – in the backseet of the bus…)

la multi ani, hemofilie (16 aprilie), la multi ani pi (3,14, 14. martie), la multi ani, limbi (26 septembrie)

si cu toata seriozitatea ecologica, la multi ani, zone umede! (2 mai, to whoom it may concern)

aniversam de toate, in fiecare zi, international, global si asa mai departe.  nu stiu de ce – e ca un calendar nou cu sfinti PC – sa nu uitam de boli, cauze istorice, ecologice si mai ales sa nu uitam cum sa ne impacam realitate scrantita cu realitate scrantita. in curand, si galactic 🙂 Dumnezeu stie cum or s-arate sarbatorile peste 1000 de ani. sau Google.

ieri (am trait toata ziua cu impresia ca azi e ieri… sau ma rog, invers) a fost ziua internationala a… dorului. da. s-a facut si-o zi pentru asta. n-are definitie, da’ am facut de dimineata o poza 🙂 so, here it goes: la multi ani:

dor

