cu roiuri de fluturi sălbatici
te uiţi înăuntrul meu. luna descreşte.

miros a birt şi a sare, tu ştii,
aerul ni se scurge auriu din nări,
îţi petrec după gât o lesă subţire de apă vâscoasă şi fierbinte,
mă urc în tramvai şi, după ce se închid uşile, sper să alergi în urma lui
să nu te îneci, să nu sughiţi, să alergi cu carnea.

îţi iau cerul gurii în buricele degetelor – aici, eşti aici,
banalitatea asta mă scoate din minţi
ce bine că eşti aici şi eşti făcut din toate bucăţile de tine
aproape că-mi dau lacrimile

îţi proptesc în piept cerul dintre umeri, te astup, te acopăr, e noapte, băieţeii cuminţi merg la somn
băieţeii cuminţi îşi duc încet fermoarele şi periuţele de dinţi la somn, înveliţi în steluţe rotunde şi roz
numai mâinile rămân să zvâcnească o vreme
ca lumânările, ca ţipetele pisicilor

dar tu eşti făcut din toate bucăţile de tine
unele din părţile tale îndoaie gândurile, împletesc măruntaie în noduri trainice
uite pulpele murgului sălbatic înfipte în orizont
acum va trebui să jucăm poker pentru cine rămâne la urmă întreg
mi-e foarte, foarte frică
nu cumva să te stric dacă deschid ochii

totul se vede perfect dinăuntru
pe sub întuneric, pe sub vopseaua pereţilor,
pe sub noi cască fălcile plictisite ale leoaicei
o să păţim ceva îngrozitor
apoi o să ne mângâiem,

lasă, ne aranjăm la loc dimineaţă
îţi promit că rămânem la urmă întregi
dimineaţă

