noaptea târziu, el îmi spune cu voce de peştişor răguşit că mă va părăsi

n-am niciun fel de-a-l ruga să nu mă omoare

aşa că mă omoară.

 

întâia şi-ntâia dată simţi moartea prin acel loc minunat despicat

miroase a şarpe înghiţind fragi

a zmeură îngheţată

 

noaptea târziu, împrejurul meu dansează drăcuşori zglobii

şi-un doctor cu gât alb de manşete îmi serveşte medicamente

pe felii înzăpezite de pâine

 

– luaţi această tabletă, ea vă va uita tot

ceastălaltă e pentru sentimentul profund de vină

să nu vă fie ruşine,

 

spune el

cu voce de îngeraş arămiu

– să nu vă fie ruşine de nimic

 

acum durerea mea dansează

acum mieluţul din colţişori de pâine  sângerează

iubitul meu cu voce de peştişor răguşit are miere pe degete

ochii lui clipesc înstelat

 

acum durerea mea îşi pune rimel pe gene cu un gest răcoros

acum s-a despicat un ochi între coapsele mele de aur

el vede ploi aurii şi zboară păsăruici

un doctor cu gât alb de manşete îmi striveşte inima de prag

 

acum totul se vede dinăuntru orbitor şi fierbinte

miroase a şarpe înghiţind fragi

a zmeură îngheţată

 

 

 

 

 

 

 

