dorm şi visez că dorm în mijlocul unei sălbăticiuni fabuloase
cu solzi arămii

dimineaţa mă-ntreb în linişte dacă degetele tale mi-au răsfoit sângele
peste noapte
şi-n fiecare secundă lungă inima mi se-ntinde din piept până departe-n soare-răsare
carnea ei e înmuiată şi udă, –
atunci totul e uluitor de repede, ameţitor
pădurile desfrunzesc, se fac albe şi se topesc
luna creşte şi descreşte apele
tot ce-i verde respiră născând un aer uriaş
rostogolind următoarea secundă – aşa-mi împing timpul
când se întoarce, inima se prăbuşeşte şi pulsează o lumină tăioasă în fiecare celulă
la capătul luminii se deschide brusc un ochi care nu mai existase acolo,
se deschide un ochi şi pulsează o inimă, în fiecare celulă
adie lin făpturi din izvoare de foc şi cuţite şi vibrează sori

mă simt orbitor
şi fierbinte.

