IMG_00000577

se apropie şi cam aşa arată. cam ce mi-am imaginat, dar nu prea. de-acu ne vom uita la lume prin lentile. tratate să filtreze lumina artificială a monitorului. that’s some protection 🙂

şi-apoi pe rând. încă

există oameni care mă iubesc

…şi există

scriu, fumez&cânt

îmi cumpăr acelaşi parfum de 10 ani.

mănânc felia de pâine din miez spre coajă. fiică-mea, am observat, face la fel.

n-am devenit vegetariană&sober

pumni în loc de palme, pierde-vară&pierdetot

e totul la mine în cap

şi sunt pe rând fata fluturi, eu&Gavriel

vânez vânt şi peşti mari

îmi doresc să primesc, într-o primăvară, toate narcisele din oraş, să le miros 🙂

beauty will save the world (and it will)

vreau la munte&ciocolată

vreau o fâlfâire deplină

green is my favourite color&pen is my favourite sword

not a Baird man

&altele multe, uitate şi regăsite, care sunt tot eu, încă

-s fericită, în my own human way, cu sus şi jos şi draci,

„Si, în sfarsit, o soarta

Si cu înca o soarta ( de unde-o mai fi iesit?)
Fac doua (Scriem una si tinem-una,
Poate, cine stie, exista si viata de apoi). „

and it’s beautiful and it’s coming and it’s already here and it’s absolutely perfect

