au trecut toate păsările şi toate anotimpurile care puteau să treacă,
au trecut
apoi au ars şi s-au prefăcut în lumină
acum nu mai există nici păsări şi nici anotimpuri

au trecut toate vânturile şi bătăile de aripi ale tuturor fluturilor, au trecut
miriade de furnici şi profeţi, roiuri de lăcuste şi albine
apoi au ars şi ele
şi s-au prefăcut în lumină
acum nu mai există nici vânturi, nici profeţi
nici lăcuste

au trecut mulţi oameni, pare-mi-se şi tu erai printre ei, au trecut şi apoi au ars şi s-au prefăcut în lumină
şi-apoi mult timp a mai trecut, nu mai ştiu cât, şi timpul acela a ars
a trecut şi aşteptarea, a ars şi ea şi s-a prefăcut
în lumină.

numai eu n-am trecut, doar am stat
doar am visat cum trec oamenii şi păsările şi timpul în lumină
a fost dureros o vreme, dar apoi şi durerea aceea
a ars şi s-a prefăcut în lumină
dulce.

