în capul meu încă există bucăţica aceea de plajă pe care răsăritul miroase acrişor, şi marea face baloane. acolo noi ne frecăm la ochi şi ne recunoaştem.

acolo noi suntem doi oameni mici şi uscaţi ca peştii afumaţi, uite, ăsta nu e un lucru frumos pe care să-l spun despre noi.

acolo noi ne-am simţit şerpi şi narcise, acolo noi, într-o noapte, am cunoscut tot viitorul nostru posibil, şi apoi eu am mai cerut 5 shot-uri

acolo era plin de nisip creţ, el sclipea pe pieptul tău
şi steluţe mici sclipeau pe cer şi în apă

tineri împleticiţi se prindeau de stele şi cereau shot-uri, shot-uri în plus
shot-uri stinse cu bere
şi pe pieptul tău sclipeau steluţe

acolo sclipeau stele în pahar, rotunde ca galaxiile, şi noi le dădeam pe gât fără frică
şi le stingeam cu apă sărată
şi o stingeam cu apă de la robinet

cu toată apa
în sacul tău de dormit era nisip şi erau steluţe
şi-n stomac aveam steluţe

între întuneric şi răsărit au fost cîteva minute de ger polar
în care toţi am făcut steluţe, şi pe marginea paharului sclipeau fulgi de tequilla, muzica grea îngheţase pe marginea paharului
marea era negruroz şi negrumov şi negrualbastru

şi numai eu ştiam şi aveam nevoie să sting asta
paharele dansau ca steluţele
pe mese

în capul meu încă există mirosul acelei dimineţi şi senzaţia ei de distanţă
peste graniţa cu Bulgaria, pământ şi steluţe.

acolo dacă întindeai mâna, ea se lovea de fulgi de tequilla
lipiţi de pielea noastră
în care niciun om nu poate locui dimineaţa

în capul meu încă există bucăţica aceea de plajă inexplicabilă
şi sticlele alea de tequila din care ne serveam dând steluţe deoparte
cu coatele
şi sare pe palme
si lamâi stoarse.

