Cactusul meu a crescut:

30 de cm de apă
tot atâţia centrimetri de urlete
muzică, statusuri de Facebook

eu nu mai cresc
am o varsta onorabilă
dar el, cactusul
incă mai poate cânta la violoncel
el poate abuza băieţi de liceu, cu Kant înainte, cu Wittgenstein (nu i-ar folosi la nimic

but boy, would we have fun)

el, cactusul, ar putea refuza propuneri în căsătorie
dă-te, frate, dreacu
io nu mă mărit

ar putea zice Jack, cactusul
verzişor
şi fumat

cactusul meu fumează iarbă
atât declar şi recunosc
şi dup-aia scrie poezii
şi reneagă sisteme filosofice

dar eu, eu neg capacitatea lui poetică

sunt gata, AICI, ACUM, VIDEO, să-mi torn cactusu’
şi sper să câştig ceva din asta
măcar o ţigară, măcar ceva aplauze

anyhow
sângele lui verde e mai real decât al meu
ăla roşu,
cactusu’ meu fumat
bjetu

e lipit de peretele alb
e palid
gălbui
şi-a întrerupt fotosinteza până cântăm noi Paraziţii
Cactus Jack crede în muzică şi într-un întuneric mare de tot cu care nu e obişnuit

după ce se stinge lumina
Jack învaţă să ia examenul de profesor
şi să predea setea
copiilor.

