fugim izbindu-ne vietile de vietile altora, intersectandu-ne taios realitatile. parca niciodata nu am fost atat de inchisi in bula personala, locul geometric al punctelor aflate la distanta „sociala” convenabila de celalalt (acest nou concept spatial).

copilul se trezeste, copilul vrea la mami, copilul ma iubeste cu iubirea lui blanda si statica si atunci stau, pret de cateva secunde, dimineata, si ma gandesc ca sunt momentele in care trebuie sa-mi inghesui fericirea si multumirile: multumesc, Doamne, ca e: sanatoasa, vesela, iubitoare, ca e a mea, ca e bine, ca mi-o lasi si azi si-mi dai timpul asta sa ma bucur de ea. siii, start din nou: copilul vrea hainele alea sa mearga la gradi, „vrei sa mananci cioco ACUM!”, „draga, nu mancam ciocolata inainte de micul dejun” (la mine in cap: de ce? nu e sanatos, da, da’ poate din cand in cand as putea…), el pune mancarea in pachetele, mergem la baie cu schimbul, imi trag hainele jos de pe mine si le schimb a treia oara, „sa vina si mami”, viine mami, „sa vina si tati!”, viine si tati, masina, gradi, copilul isi ia gentuta, o ia de mana pe Frau si-ti trage cu ochiul, „o sa vina mami dupa tine”, viine mami, masina, si iar linistea aia care vine cu soarele care iti bate in ochi si cobori oglinda si-l iei de mana. „stii ca te iubesc :)”. „stiu 🙂 „. siii, start din nou: cafea, tigara, sedinta, ce scriem azi, da-le naibii de dezbateri cu educatie, sa nu mai aud de subiect „tras pe cluj”, mail cu subiectele, ce e pe main, schimba mainu’, il schimbam, mail, da’ noi de ce nu avem subiectul ala, da’ ti-am zis sa faci aia, de ce nu avem deja?!, auzi, bandita mica, nu facem si noi…?, faaaacem, da’ altfel, da textul, ia textul, „ai luat tu cu hotararile de CL?”, telefonul, „nu-mi mai zi, nu vreau sa stiu”, ai mancat ceva azi?, cafea, hai sa vedem cum il apucam si pe asta sa fie mai bun, suna-l pe ala, suna-l pe al’lalt, e bine, nu e bine, e rau, hai sa fumam, nu mai fumez, sa scriu cu aia?, sa scrii, masina, gradi, „a venit mami cu tati dupa tine!”, „AU venit mami cu tati dupa tine”, „hihi, a venit mami cu tati”, „sa nu mearga mami la serviciu”, trebuie sa mearga mami. pupic. „sa-ti dea si tati pupic”. pupic. siiiii, start: masina, sa vezi aia, nu-mi mai zi ca-s satul de tampiti, semnalizeaza, boule!, tigara, sa blocam mainu’, iti notezi sa-mi zici ca maine tre’ sa fac…?, ai scris ce-am povestit, NU, nu mai crede ca cititorii-s tampiti, ca nu-s, hai sa facem altfel, hai sa facem frumos, facem, merci, bem si noi o bere ca oamenii normali, bem, scurta, „a venit mamiiiiii!”, „esti o pisicutza frumuasa”, „sa-ti dau un pupic aici, pe falcutza”, „ce-a facut pisicuta?

pisicuta noastra hoata
a facut o boro-boata
in ca-mara a intrat
pe furis (tiptil tiptil)
si a furat (aici facem fata ghidusa)
o bucata de friptura
mama (dezaprobare totala)
nu stia ca fura
„daaaaaca te mai prind o data!”

si rade. si in rasul ala ma impiedic iar si stau si locuiesc in el. „a venit tati, sa-ti dea tati surpriza”, „sa ne culcam!”, „vrei laptic!”, „noapte buna!”. liniste, eu si fetisoara ei diafana. imi vine sa-i musc din carne, s-o fac mica de tot si sa mi-o pun in ureche, sa chiuie acolo, dar… ea nu e a mea, e a ei, noi doar ne bucuram de ea si de bucuriile ei. ea nu e noi, e altcineva. altcineva care ne invata, inca, sa mai stam. sa ne mai si jucam. si cat de greu inteleg asta in fiecare zi 🙂

„no, cum o fost azi?”

