a se consuma cu

de exemplu: odata am convenit cu Miruna Runcan ca acest anume cheloo e un mare poet contemporan. „nu-ti bag in rana un cutit, iti bag un ciob”

de fapt, nici nu mai scriu pentru voi. nu stiu daca ati inteles. de cateva luni scriu exclusiv pentru mine. pentru mainile mele. pentru placerea mea. pentru libertatea mea. pentru fitele mele „exprimative”. numai si numai pentru mine. zau. numai pentru mine. e-al dracu’ de fain. vorba cantecului „no strings attached”.

eu as zice ca asta e poezia. un om care scrie sa se elibereze.

scrie cu foame. scrie sangeros si scrie printre dinti.

scrie nedrept, scrie ca sa-i doara pe ceilalti, scrie fara remediu, scrie sa dea afara.

scrie cu cruzime, ne-frumos-programat. unui poet recent i se rupe. un poet are simtul umorului, tragicului.

scrie cu falangele pe masa. sau doar cu falangele.

poezia e una din chestiile pe care n-as vrea sa le tratez deamboulea. poezia merita si rezista.

din poezia „moderna” ii pot retine, cu toata scarba auditorului, cheloo si ada milea. ada mi-l ia.

e ca si cum as zice ca o sa scriu un editorial de la master of puppets la baseanu si boc.

eu macar pot sa scriu ce vreau.

eu pot sa scriu ce vreau.

asta sa nu-mi ia nimeni.

eu scriu ce vreau.

(stupid valueless poetry)

no poetry.

e un fel de rusine sa poti si sa nu dai.

