(faptul ca imi vine mai mult sa ascult RHCP cu DaNI California decat sa citesc orice dintr-un ziar spune mai mult decat.)

imi tot programez de ceva vreme post „of men and women” si, pana acum, singurul lucru de care sunt sigura e ca, daca vreodata un barbat si o femeie s-ar intalni cu adevarat, istoria s-ar rupe.

corolar: Niciodata doi oameni nu vor fi egali unul celuilalt in acelasi timp (preluat din fizica, un corp nu poate fi niciodata in doua locuri diferite. si daca traim fiecare un timp al sau din care putem „adulmeca” timpul celuilalt? si din nou functioneaza legea fizica, si Legea ne spune ca nu se poate sa se intalneasca doua timpuri in acelasi Timp. si gandire nestructurata=gandire inutila? si daca trebuie sa „spargem” Legea asta?)

(=> invatam mereu cum sa nu fim celalalt. Sincer, a fost vreodata adevarat Eu sunt Tu? Nu suntem construiti sa fim egali. => Trisam ? Dragostea?

intrebare fundamentala: A fost vreodata un om egalul altuia in acelasi timp? :)) Spune-mi cine esti ca sa-ti spun cine nu esti.

ca tot am folosit cuvantul. Fundamental e ca avem nevoie de mitologii noi. Gemem de nevoia lor. E atat de simplu. Istoric, vine generatia noua. Give them the latest stories)

se zice ca am idei fixe.

cu toate astea.

