pentru ca stiu domeniul asta asa de bine incat stiu ca atunci cand ei spun ceva, vor sa zica, de fapt:

vom trimite semnale in teritoriu = oamenilor li se va spune ce sa declare. da, avem cuvinte cheie. functionam democratic!

va fi o decizie a majoritatii = inca nu ne-am decis, eu si cei trei prieteni IMPORTANTI ai mei

cetateanul de rand = puletele. inca mi-e greu sa cred ca un om poate lua de la stat doar cat PLM mai e acum ajutorul de somaj?!

imi nuantez declaratia = deci mint. toata lumea stie ca mint. si?!

promisiuni electorale = e adevarat, am promis, dar… „amice, nu mai ai haz!”

un membru important al partidului nostru = futu-l in gura! dar nu pot sa zic asa, poate va trebuie sa i-o sug intr-o zi! *

ne clarificam doctrina = deci e momentul sa copiem ceva! ceva care sa se si vanda. sa stoarca lacrimi. yoga e o tehnica de marketing, monser!

via Boc: micul Prigoana e simbolul tineretului romanesc! = da, sefu’! ‘traitz’ shefu’! Nu e om asa perfect, ca seefu’! Si simpatic si destept… ceee OOOM!

e posibil sa se mareasca taxa… = marim taxa!

anul acesta nu vom avea taxe noi! = vezi imediat mai sus. plus: marim taxa, dar e legal, FRAIERILOR!

se poate face muzeu Guggenheim in Romania! = wtf is muzeu?! wtf is muzeu Gugge… cum zici „doideg”?! Gugâgâănhaim? onfen! eu tzin la imaginea mea. facem orice pe blog!

criticile sa fie in interiorul partidului = moftologilor, avetzi curaj? deci v-am mancat!

vreau reformarea Statului = wtf?! the line always works. si ce daca aveam 5 ani sa o fac deja?

exista un conflict presedinte – PM = Doamne, am fost cuminte, can I get a Boc?! may I?!!?

decizia se ia in interiorul partidului = inca nu mi-a zis seful. nu stiu. ma cac pe mine. va rog, daca ma iubiti, daca tineti la mine, nu ma mai futeti cu intrebari!

nu am auzit/vazut declaratia, nu pot sa ma pronunt = inca nu stiu cu ce tabara e bine sa tin. va rog,daca ma iubiti, daca tineti la mine, nu ma mai futeti cu intrebari!

am inghetat posturile in sectorul public = sa va fut, exista personal contractual, HAHAHA!!!

impreuna cu colegii mei, am inaugurat programul… = pfua! ce betzie… am povestit si politica!

instanta va decide = ahahaha. noi stim cam 99,99% ca instanta decide ce trebuie, ce plm. sau macar putem negocia. si daca nici asta, macar nu mai e de interes public

sa lasam instanta sa decida = vezi imediat mai sus

vom sesiza Curtea Constitutionala = deci eu am incercat…

agenda cetateanului = agenda EU o dictez! n-o sa muriti de foame. poate de frig! ahahahahah!

il somez pe X sa spuna = bulangiule, s-ar putea sa minti!

vom crea Departamentul de interventie rapida pentru… = deci nu stim, nu ne intereseaza, intrebati acesti puletzi!

no comment = deci chiar vrei sa ma futzi?!

unii colegi din presa… = il cunosc pe patronul tau. te sparg!

unii colegi din presa exagereaza = patronul tau ma uraste (inca). ma doare-n cur, nu-ti raspund! candva tot o sa te sparg!

problema se va rezolva in justitie = aici e simplu. problema chiar SE VA REZOLVA in justitie.

vom analiza = nu stiu, ce plm…

vom mari salariile profesorilor = NU vom mari salariile profesorilor!

vom mari indemnizatia… = NU vom mari indemnizatia! cui ii pasa?!

am adus un investitor = mama, deci am bagat un comision…

promvam imaginea Romaniei la televiziuni = promovam imaginea mea frumoasa si dulce dulce la televiziuni!

vom salva Romania = habar nu avem ce dracu facem aici, but it pays good!

se poate continua. foreva an eva.

* suna foarte murdar imaginatia mea politica. asa e. ceva ma face sa cred ca e si 100% real soundu’.

