epilog. ma simt datoare sa scriu pentru ca am descoperit ca exista un om care s-a abonat sa imi citeasca blogul prin mail. nu stiam de optiunea asta, probabil ca unii au sute si mii de cititori. whatever. cititorul meu abonat mi-a dat fiori. m-a emotionat. m-a facut sa-mi fie rusine ca e 2 noaptea si vreau sa ma culc fara sa scriu. so, here it goes:

– un editorial foarte, foarte bun. felicitari, Gadalean!

– ce congres regal (machiavelic vorbind) va fi la psd. mai ales pentru jurnalistii care au participat si la cel din 2005, cand ioan rus a reusit sa intoarca un congres. si nu de la oricine, ci de la iliescu. desi, la prima vedere, candidati valabili pana la capat nu avem. si zic asta privind strict din punctul de vedere al publicului: deci am citit academia catavencu, mai precis jurnalul lui tetelu, toata facultatea. cand zici miron mitrea, la mine in cap poate suna doar manivelu’. deci de nastase nu mai are sens sa spun, el statea mai prost ca manivelu’. sa ne amintim doar cum cita tvr-ul din apostolul prim ministru. diaconescu e relativ ok, are nevasta cu salariul de la eximbank, presupusa amanta de la Realitatea si un discurs normal. all in all, prea putin pentru un partid ca PSD. deci?

– PSD Cluj propune, ca la ping-pong, excluderea lui vanghelie. dupa ce ca nici nu i-ar da microfon… moftologii 😀

– ati observat ca a inceput campania de imagine a lui blaga? a inceput cu prinderea baietilor de la cluj care au jefuit BT. pe cat pariu ca jaful de la Timisoara de azi va fi spart pe codul lui ADN?

– una buna, una rea: twitter cica nu mai atrage clienti (noua, fanilor de povesti lungi, ne pare bine). si poate cea mai grava stire: e asa cum stiam, suntem incompetenti! atat de incompetenti incat nici macar banii gratis nu ne adunam sa-i luam. imi zicea un amic, evaluator de proiecte angajat la stat: „pai sefa mea si-a luat concediu medical o luna jumate la alegeri, sa nu trebuiasca sa semneze nimic, ca nu stia cine iese!” sa traiasca domnu’ Boc, miticii e de vina, au ceva cu tine! altfel, doctoranzii poa’ sa moara de foame, ‘telectualii dreacu’!

– it is, indeed, a very very mad world!

– intr-o zi butonam TV-ul si am gasit asta: „peste mai putin de 6 ore presedintele Traian Basescu ii va raspunde lui Dan Diaconescu daca a folosit paranormalul in alegeri”. paranormalul, banalitatea de langa noi. totul a inceput de la Siegfried :D. presedintele RASPUNDE in fata lui diaconescu. as vrea sa-i aud pe Tapalaga, Mihaies, Patapievici… mai ales la declaratia lui diaconescu. dan diaconescu: „De-aia mi-am făcut televiziune, să fac ce vreau”. stf? 🙂

– e bine. eu scriu pentru dvs. sper sa nu va dezamagesc! 🙂

