filmul tineretii mele and more:

– my sweet sixteen: (isi mai aduce aminte cineva ce insemna concertul Prodigy din Bristol pe vremea aia?)

– mister myagi 🙂 cu tot cu copilu’ care face pe cocostarcul pe stalpul de pe malul marii. a fost unul din filmele.

– the cars, drive. una din tristetile mele cele mai vechi (brrr, si acuma cand o ascult imi face buburuze mici…)

– iiit’s allright, cause i am saved by the beeeelll! serialul asta i se parea tatei deviant, cred. aveam voie sa ma uit doar daca imi faceam tema la mate. frate-meo avea voie mult mai des.

– un cantec pe care, multa vreme, am crezut ca mi l-am imaginat si, de fapt, n-a existat niciodata in realitate. he actually did.

– am fost unul din copiii care a crescut cu „smoke it” pe cartoon network. cand a aparut „the mask” la cinema in abrud, tot ce mai tin minte e ca, probabil, cartonul urias cu personajul mai fusese folosit de 100 de ori, ca vopseaua de pe dinti ii curgea incet. orisicat, eu cu frate-meu l-am iubit. am vazut filmul ala in fiecare seara, cat a rulat.

– apoi un alt cantec de capatai. cer scuze daca nu spune nimic nimanui. jur ca mie imi spune

– cum ne-am decis sa mergem la ramnicu valcea „de eclipsa” 🙂 dana facea snitzele in bucatarie la asa numitzii „fratzii catran”, si unul dintre ei, pe care ii iubeam, a zis: hai sa! buf: autostopul pana la alba, tren la ramnicu valcea, ajuns la 4.30 dimineata, frig, dormit pe banci in parc. horatiu a cheltuit banii nostri de tigari si bere pe cea mai mare lebenitza care a existat vreodata (l-am urat toti). vazut eclipsa. pe tren, eu una ma pricepeam atunci la „socializing with benefits”. daca m-ai pune acuma, as muri. cumva se intampla ca toti oamenii cu care vorbeam 20 de minute ne dadeau tigari. was it mercy? cea mai tare a fost replica tatii dupa ce am venit inapoi si i-am zis ca am fost la ramnicu valcea, ca ailalta eclipsa urma sa fie in 2080: bine, papusica, si nu mai puteati astepta putin?

– cum l-am chemat eu pe un baiat frumos la cico in liceu si el a zis „nu”. (this is war forever, u know 😀 )

– cum ni se zicea, mie si danei, „surorile bucatzika”.

– cum nu credeam in nimic.

– coma white, marilyn. 😀 „there’s something going blank, behind her smile…”

– cum ascultam noaptea, tarziu, mtv top 20 si cand ramaneam singura in casa, prezentam „topul” in oglinda in engleza. that was my first real dream-job. asa, noaptea si singura, am invatat ca imi place simply red. de la cantecul asta:

– haha! ascult cantecul asta la vreo 10 ani dupa: (youtube ruleaza. desi eu mi-l aminteam mult mai rapid. tinerete…)

– mai tine minte cineva tricourile rosii si negre cu scris negru fata/spate: YES/NO? cred ca erau culmea tzaraniei. dar mi le-am dorit. la fel ca „sandalele cu talpa groasa”. iegari si tricou negru cu CHANEL? 🙂

– am fumat inclusiv hartie igienica. yup. dun that.

– ahahahahahha. cocogiambo si bimailovar?

– cum, fiind dj la radioul liceului, puneam obsesiv queen? pe casete rereinregistrate.

– and my preciouss:

and wasn’t it fun?

