and we’re jammin’ in the name of the Lord.

înca am visul ăsta: terasa de paie şi stuf, stau cu picioarele goale în nisip ( e răcoros spre rece, inconfortabil spre vis)

fumez, beau tequilla şi sting cu bere
(iarba mamei de la sân nu se pune)

soarele inţeapă întunericul de departe, e răcoare pe dreapta, îngheţ pe stânga,
înot în aerul auriu
creierul nu mă mai asculta demult
we’re jammin’ in the name of the Lord (niciodata n-am crezut ca Dumnezeu se apleaca asupra chestiilor plicticoase)

mi-e frică de Dumnezeu
şi
bineînţeles
de oamenii care mă iubesc
they get to be the best censors

scriu cel mai bine pe hartie cu pixul
cel mai bine i’m jammin din gandurile altora

(ramânem uneori singuri
cu pielea cantecelor pe braţe
cu replici de film
tatuate pe creier
cu gesturile lui John Malkovich de agăţat femei
Noroc cu Hollywood, altfel am plăti femei)

Scenele mele preferate:
– It’s beyond my control! (o bere pentru cine stie)
– Pretty women, blowing out there…
– And remember Frank! Whenever in doubt: fuck!
– Help me to help you!
– Only a Rembrandt can paint a Rembrandt.
– Maybe that’s compensating for something!
– Haldir: „We are proud to fight alongside men, once more.”
– You got me at hello.
– The compliment for you: I started getting my pills. (…) You make me want to be a better man!
– Reverend John: Jesus didn’t come to free us from pain. He came to give us the strength to bear it.
– Space, the finale fronteer
– No. But I hear it’s terrible. Then you spend years trying to corrupt and mislead this child, fill his head with nonsense, and still it turns out perfectly fine.

Actorii mei de suflet:
alan rickman (sir, I think, a shave)
johnny depp (the closest I ever made)
forest whittaker
john malkovich

pentru pacino there’s no top.

o sa spuneti ca nu e poezie ca nu are „expresii frumoase”
Haahahahaha. I can totally piss on that.
poezia mea ar putea fi predată în liceu cu şanse mai mari decât cronicarii. după ureche, da.

Redescoperim poezia (what more can man require?)
de la derivata 0
de la lipsa de masă fotonului (cum?! nu e o biluţă?!)
de la legea lui Arhimede incoace
(Un om scufundat in propria lui mizerie
e impins de jos in sus
cu o forţă egală
cu greutatea volumului de principii deslocuite.
şi ce-a mai uitat grecul: Şi invers!)

Ştiaţi că:
O căprioară poate să-şi amâne naşterea
Până când condiţiile naturale avantajează fătul? (nu e glumă
dacă asta nu e poezie, nu ştiu ce-ar putea fi)

înca am visul ăsta: terasa de paie şi stuf, stau cu picioarele goale în nisip, e ne-ploaie si ne-iubire printre pagani)
în visul meu, mega-Lumea e băută: şi nici ochi să stea fierbinte sub valu’ntunecat.

e băută rău, aproape de comă:
trăim ca-n „just the perfect day – trainspotting” (e important, that’s the grey)

e fumată şi nu mai face diferenţa între game şi play
oh, it’s such a perfect day
i’m glad i was someone else, someone good.

hollywood, dudes, is just like heaven
big H.
we’re simply jammin’.

(cel mai trist era cand
pe o terasa de roakeri, in cluj, la o vreme, toţi ne iubeam ca la woodstock
nişte copii s-au uitat la noi dubios că am cântat Timişoara
pe unde o fi… galben canarul…)

(i’m jammin’
and I don’t belong,
it’s beyond my control,
jammin’ in the name of the Lord
pielea imi oboseşte de ani întregi pe banca de paie
tequillita imi şopteşte: nu pot sa cred, suntem în Timişoara,
sunt acasă, sunt cu tine, Timişoara, Timişoara!
veniţi cu noi, tineri din toată ţara, să cântăm şi să ne bucurăm
jalea s-o uităm…)

we’re honestly jammin’
and I hope you like jammin’ too.

