de cateva zile tot primesc add-uri pe messenger de la diversi. cum ei nu se prezinta, eu nu le dau ok. azi, intr-o zi frumoasa de primavara, m-am luminat.

cica antena trei a dat id-ul meu de messenger acu o vreme, sustinand ca este al Danielei Crudu.

azi a trebuie sa conving vreo 4 oameni ca nu sunt Daniela, ca nu port margelele chiar asa, ca nu m-am uitat la meci in sutien si chiloti cum scria in Libertatea, etc etc. cum ar veni, am multe pareri bune despre mine, dar niciuna dintre ele nu arata asa:

crudu

faceti si voi o comparatie:

p7220050

iata si reactia lui, taticul fetitei mele: „fuck, mie de ce nu mi-ai aratat cizmele alea niciodata?!”

iata si un dialog cu un fan, care voia sa ma intrebe ce parere am despre un titlu din Libertatea. eu. li’l me.
:))

Fan: tu esti Daniela Crudu?
Cru: nope
Fan: cum nuh?
Cru: nu
Cru: serios
Fan: pai tzi au dat idu pe post
Cru: ce post?
Cru: ce id?
Fan: antena3
Fan: sau
Cru: nope
Cru: is altcineva
Cru: serios
Fan: si tzi au dat idu
Fan: ok
Cru: vbesti serios?
Fan: da
Fan: mai demult
Cru: adica, chiar nu-s Daniela Crudu
Fan: acu 2-3 saptamani
Fan: eu vroiam sa o intreb
Fan: Ce parere are despre titlu din Libertatea : Daniela Crudu se uita la meci in sutien si chilotzi
Cru: tare…

