pisica nebuna imi arunca pisica moarta in curte. ma pune sa vorbesc de politicieni retarzi, mincinosi, moroni, etc. hihi. io am o categorie speciala pentru ei, se numeste metamonstrolitic. asa ca:
1. Care e cel mai prost/stupid/mîrlan/libidinos/retard om politic roman?
majoritatea. daca l-as nominaliza pe unul singur, i-as nedreptati pe ceilalti.

deux.
2. Care e cel mai misto blogger roman?
din punctul meu serios si matur de vedere, tolontan. mai ales cand scrie chestii despre carti si primeste comentarii gen: bineee maaah, da scrie si tu despre fotbal si cum ne fura arbitrii, nu despre tate porcariile!!!
si daca ar fi sa fiu jucausa, imi plac bloggerii povestitori ca fly-let.

si ultima
Cea mai “naspa” persoana publica promovata in acest an de media romaneasca (cu institutia de media inclusa)?
dintre cea mai moarta personalitate publica, eloditza&0tv, cea mai presedinte, basescu in evz si rl, cea mai fost rector, marga&ziulicadecj, si alti cei mai… pe bune daca pot alege cel mai najpa.
io vreau sa fiu optimista (si asa nu respect niciodata nicio leapsa ever), io pot sa va zic la schimb cea mai ok, mi s-a parut marie rose mociornitza.

leapsa gouz on la liku si la razvanu’ local.

