pentru ca zofia asculta azi poison, o piesa de la prodigy, pentru cine mai tine minte. in opinia mea, oamenii is un fel de queen pentru stilul lor de muzica. pentru ca i-am ascultat cu sfintenie si am sfidat cu mandrie toate fufele cu nick de la backstreet boys pe perete. pentru ca am fost printre primii liceeni cu pantaloni largi „cu lant” si tricou cu keith flint-mancand-furnici luat din ungaria. pentru ca am trait jumate de an cu walkmanu’ in urechi si fat of the land urland in dansele

deci amintirile:

cum chiuleam de la fizica de la patricia nagy, aka gipsa, si mergeam in castellari la suc si uitam de noi, iar intr-o vreme aveam masa rezervata acolo permanent, in timp ce biata diriginta ne numara absentele si se caina de jele

cum ma prosteam cu khelonium prin cin cin cerand beri imposibile si nectar de kiwi si cum am purtat amandoi acelasi tricou cu keith flint, old times, hihi

cum m-am apucat de fumat la 15 ani jumate, asa, fara nicio treaba, mi-am zis „de azi fumez” si ca sa ma tin de cuvant mi-am luat un pachet de tigari, si de atunci pana acu o luna si jumatate am fumat constant. m-am lasat exact cum m-am apucat: „de azi nu mai fumez”

cum mergeam cu dana la absolut toate discotecile din lumea asta (din abrud, adica) si aveam rabdare sa ne aranjam ore intregi inainte sa mergem, intr-o iarna am fost in rochii scurte de pasti, si la abrud de pasti e frig

cum venea in caminul de la info mizgan la cate o poveste si cum imi era draga nebunia lui simpatica, si dupa el venea invariabil pedagoga nebuna Je-ni, Je-ni, cine o stat in camin la info e imposibil sa nu si-o aduca aminte (oare ce mai face mizgan, n-am mai auzit de el de atunci)

cum i-am aburit pe ai nostri ca mergem sa vedem eclipsa de la lacu’ de sus din rosia montana si de fapt ne-am dus la ramnicu valcea, si dupa aia, cand i-am spus lui tata ca am fost acolo si
sa nu se supere ca urmatoarea eclipsa pica abia in 2080, tati mi-a replicat „bine, papusa, si nu puteai astepta pana atunci?!”

cum coboram noptile din camin pe geam cu cuvertura de la pat sa mergem in bianco e nero si cum la un moment dat matilda cea voluminoasa a coborat de la 2 la 1 si in loc sa mai mearga pe grilaj pana la parter si-a dat drumu, au urmat trei inele in oasele de la picior

cum o frecam la orele de chimie si m-a scos la n moment dat julean la tabla si a zis: scrie 2,3 dimetil propan si eu chiar asta am facut: am scris 2-3-d-i-m-e-t-i-l… ca nu stiam cum naiba se reprezinta simbolul

cum puneam muzica in pauze la radioul liceului si pentru ca bagam roace iesea in loc de muziac un huruit din care aia care stiau ce am pus ghiceau ca e piesa nush care de la lake of tears sau manson, pe care i-am adoptat de la dana

cum invariabil ma intalneam cu angel la corijente la matematica, amandoi chinuindu-ne creierele pentru un ceva nota de trecere si cum totusi din noi s-o ales oameni si nu am murit lesinati pe un trotuar laturalnic pentru ca nu stiam la perfectie ce inseamna spiralutza aia ca un s mare intors si lunguiet (integrala, da!)

cum fumam in pauze si silviu imi zicea „toci”, da io stiam ca e secretly in love, si cum, totusi, nu s-o ales absolut nimic din frumusetea de idila nu mai tin minte cum si de ce

…multi de „cum” 🙂

