de exemplu, plang de fiecare data cand citesc micul print si ajung la final. episoadele alea fulgurante cu sarpele, in care printul e semi-bolnav de dor, alea ma izbesc in varful stomacului.
mi-e teama de cersetori, nu stiu de ce, mai ales de aia care incearca sa mi se uite in cerul gurii cand cer bani. imi dau asa o senzatie de neputinta pe jumatate, de nerv-neterminat…
am o obsesie cu siluirea mintilor facuta programat de oameni cretini si libidinosi, de fiecare data cand citesc cate ceva din categoria ma enervez ingrozitor si dupa aia am o stare de disconfort pe care nu mi-o pot scoate nicicum, care trebuie sa treaca ea cu timpul, ramane numai un samburel rezidual care se activeaza la urmatorul mesaj de genul.
am o prietenie speciala cu ploaia: e un fel de catifea interioara naturala umeda care imbie la somn si la dragoste. cateodata imi vine sa ma asez pe asfaltul ud si sa ma lipesc de el cu toate celulele si sa dorm intr-un fel de o mie si una de noptzi continuu.
cateodata cand sunt foarte fericita si zbanghie ma adun dintr-o data si ma rog, doamne, smereste-ma, sa nu ma sminteasca atata bucurie, sa nu se transforme in altceva, sa nu devina infatuare cu toate prostiile de dupa.
cand eram mica, m-a fascinat povestea lui solomon, ani intregi am cerut cu asiduitate in rugaciuni intelepciune, intelepciune multa.
mi-a ramas dintr-o povestire a lui cartarescu frica de punctie lombara, cu sunetul metalic al acului care strapunge materia coloanei, si acum cand scriu mi se ridica parul de un fel de spaima acuta care imi fuge prin sange, de ultimele dati cand am fumat, o, si e asa de mult de atunci, invatasem sa ma ascund de frica asta undeva la mine in creier, care era un fel de lemn semi-ars transformat in jar.
nu pot sa citesc carti din hesse si rusii, desi la hesse am reusit narcis si gura de aur si mi-a placut mult, dar cu lupul de stepa sunt certata si acuma, despre rusi, ultima data am incercat idiotul si n-am rezistat, mi-e frica pentru personajele rusilor, parca prea le chinuie autorii lor, parca prea intunecate sunt.
si altele multe.

