and cheim bec. fortie frumos. maine sper sa va si pot da, in premiera, o poza despre cum intelege cru ideea de munte. am si citit o carte intreaga, numa ca nu e de dat la siupa buks, ca era cam ne-siupa. foarte bine scrisa, foarte bine punctata, da cu O calitate a povestii. nush ce se intampla cu cartile astea. o iau incet incet dupa filme. inlocuiesc frumusetea „carnitzei” de poveste cu artificii de scriitura care te uimesc, da din pacate nu spun decat ca „ana are mere”, da altfel.

ioi, si am dormit in pat la tanti ana, care are niste paturi magice cu perne din alea care ti se aduna in jurul capului, pufoase si noroase. am gasit si niste cocogiambishti, seara cand am venit de la pescuit, se recreau in curte la tanti ana langa ambele bucati masina cu clima bizonica, deschise, din care urla maneaua. ne-am blocat si eu si el. da ne-am deblocat repede ca si-au gatat gratarele si s-au dus sa le manance in casa cu cartofi prajitzi din aia congelati. traiasca fumusetile patriei.

dimineata cand s-a trezit el a venit in camera amuzat si mi-a zis ca unu’ asculta muzica in curte la telefonu’ mobil.  no comment.

asa. si in timp ce el a pescuit io m-am indeletnicit cu cartea si cu niste poze, am lansat si io de cateva ori pana in copacii de pe cealalta margine a malului si am decis ca voi lansa mai des de data viitoare.

si e o liniste frumoasa si densa de s-o tai cu cutitul la mauntinz si patu’ lui tanti ana si stelele seara si norii si iarba verde si numa brazi si apa si pesti si…

