orasului ii alearga pleoapele ca doua ciute la apa. soarele miroase azi a clinique, happy, si eu m-am despletit in fata la croco cu muzici in urechi, m-am gandit la absint si la note muzicale, la scriitura KMSResei si la bucurie in general.

jimi hendrix nu merge cu orasul asta, dar merge cu starea mea, le-am spus prietenilor ca am iesit sa ma scot pe mine de la mine din cap. mi-am numarat in gand prietenii si le-am dat fiecaruia cate un deget al meu, zalog, dar ei nu stiu. am cautat culoarea adevarata a zaharului si mi-am amintit cum citesti in oameni bunatatea lor: cu ochii inchisi. m-am cercetat a mia oara, asa e, nu am astampar. caut baobabi. poate si acolo unde nu sunt.

dumnezeu a fost aproape vizibil cu ochiul liber azi. dormita in varful casei de cultura a studentilor, printre penele pasarilor, in moliciunea lor.

liniste.

