m-a provocat vasile cu chestiile alea de nu le stiti despre mine. nu pricep de ce, da na, iaca, in ordinea unei importante intrinsece pe care nush de ce am gradat-o asa:

1. sunt o vrajitoare buna si simpatica. in principiu nu prea pofesez, dar cumva am stiut dintotdeauna ca asta sunt.

2. mi-s foarte dragi oamenii, oricine ar fi ei si in orice conditii. si cred ca in general oamenii care stiu sa iubeasca frumos devin intelepti.

3. cand eram mica, mancam capetele nearse ale chibritelor.

4. inca mai cred ca doi oameni de sex opus pot fi prieteni ca-n cei trei muschetari si nu ca in reclama de la sprite.

5. intr-o zi o sa devin foarte bogata si foarte generoasa numa’ ca sa-i enervez pe unii.

6. bonus. cand ma pilesc, imi mananc unghiile.

di ce tre sa provoc io mai departe?!

bene. 4 oameni. nu stiu regulile, asa ca-i aleg dupa regulile mele. Alexandra (nostalgie), mihnea cel rau (cand o sa-si faca blog), Nagy Zsolt (no reason, is numa curioasa daca va raspunde vreodata) si prodan (just for the fun of it).

